Tal vegada enyor

Han estat cinc, un per setmana. N'hi ha hagut per a tots els gustos, i què voleu que us digui: us els aconsello tots, del primer a l'últim. En qualsevol cas, si mirés de llistar-los per ordre de preferència personal, potser la cosa quedaria així...

1. Morts
2. Música
3. Minyons
4. Milions (d'euros)
5. Més música

Molta "M", cosa que ben mirat té certa relació amb els temps complicats que estem visquent... Que ho siguin el mínim possible per a tots vosaltres, benvolguts blocaires. Amén.

PS: enyor de catosfera? alguna cosa sento, alguna cosa...

9 comentaris:

Carme ha dit...

Doncs la catosfera, vull dir al menys jo, també et trobem a faltar... ja vaig passant per Itineri... i clicant els teus enllaços, però no és pas el mateix.

Una abraçada.

Elfreelang ha dit...

Hola! jo també vaig passant per itineri..per cert tinc una amiga que viatjarà a Berlín en breu i l'hi he passat l'enllaç de l'itinere.de per si l'ha de menester...nosaltres t'enyorem Ferran...moltes emes massa ...

XeXu ha dit...

Estic amb la Carme, i també et diré que si enyores la catos, té fàcil solució. Aquí t'esperem, ja saps que veure't il·luminat al reader és sempre una alegria.

joan gasull ha dit...

a la teva edad un per setmana és poc......però si a tu et va bé, no cal dir res. Sempre ens quedará l'itinerari.

Assumpta ha dit...

Homeeeeeeeeeeeee :-)))

Jo ja hi passo per l'Itineri, eh? ;-))

Veig que, en aquests moments, teniu una temperatura de 20 graus, i una temperatura de sensació de 18... Ara vinc!! :-))

Lluís Bosch ha dit...

Una forma curiosa d'autpromocionar-se (suposo), tot i que et pots imaginar que ara mateix Alemanya no sigui un destí preferent per a un habitant de la pobra península ibèrica. Vaig ser a Berlín en acabar els estudis, i crec que ara no gosaria...
Si tingués prou possibles com per anar a l'estranger, crec que preferiria Xile, el país de l'escriptor que va escriure "El III Reich".

Dafne ha dit...

Doncs torna, nosaltres seguim aquí. Jo vaig entrant, de vegades, no puc comentar perquè no tinc massa domini de l'anglès i aleshores no comprenc el que dius, però hi sóc.
Així, que avui, quan t'he trobat a casa meva, i amb regust a enyor, he pensat com deu ser, sentir-se així.
Torna i compartim!!!

rits ha dit...

Jo si que t'enyoro molt!! celebro que tinguis una miqueta d'enyor. Anar fent, quan vingui de gust sense pressings ni res!

Ferran ha dit...

Carme, ai que em fareu tornar! :) El cert és que, de fa uns dies, potser és que ja tinc itineri força muntat i sento que tinc una mica més d'energies per altres coses. Ja veurem... Una abraçada, guapa!

Elfree, em sembla que ja sé qui deu ser, la teva amiga; em va contactar la setmana passada :) Massa "M, sí: matem-les! (amb "m" ;)

XeXu, tú i tots sou mooolt amables, i què vols que et digui: s'agraeix molt :)

Joan, haha!!! Bé, d'articles, sí, d'això un per setmana, més seria excessiu ;)

Assumpta, estem tenint un estiu fet a la nostra mida (teva i meva, vull dir): fins fa tres dies, literalment, encara dormir amb el nòrdic. Excepte algun dia puntual de 30° a migdia, estem sobre els 20°... com a molt :-)

Lluís, pensa que tu t´ho perds: el país és bonic perquè sí, i Berlín en concret, a sobre, és sorprenentment barat. No venir perquè la Merkel i en Schäuble fan venir vomitera... no cal, però cadascú fa com vol, natürlich!

Dafne, moltes gràcies per les teves paraules, maca! A veure, a veure si a poc a poc m'hi vaig tornant a posar...

Rits, moltes gràcies, maca :)) Jo crec que sí, que torno a tenir ganes d'anar-me passejant altre cop per la catos. Poc, ni de broma com abans, però una mica sí... Ens anem llegint, guapetona!