I ♥ nuestros bancos


10 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

el passaré.

jomateixa ha dit...

Com més coses se més em deprimeixo...

XeXu ha dit...

Ah, però és que penseu que al congrés no les saben aquestes coses? Home, i tant que sí! I tenen total impunitat, només faltaria. Segur que el govern suca d'aquí i per fer la vista grossa, si no aquestes coses no passarien. Penseu que un govern d'ultradreta arreglarà això? Però si són els primers interessats que es mantingui. Això sí, tu a pagar com un pepe, una mica més, si us plau, que ja saps que anem malament de diners, un esforç. Entens per què ja no crec en res i la situació és desesperada? Banquers i polítics a la garjola, l'única solució. Quan trigaria la gent de bona voluntat que ocupés aquests llocs a corrompre's?

Elfreelang ha dit...

quan girarà la truita? quina indignació! quin fàstic! quanta injustícia!

sa lluna ha dit...

Em pots passar el correu o el bloc (si en tenen) del Congrès, si us plau!!

pati di fusa ha dit...

aquesta ultradreta que mana al govern, als bancs i a les grans empreses saben perfectament el que es fan, bàsicament perquè no saben fer res més i a sobre els funciona. i nosaltres ja podem anar fent cadenes, manifestant-nos, protestant i bla-bla-bla que, a tot estirar, el que aconseguirem és que ens fotin a la garjola, com al ràper.

jo seguiré protestant i manifestant-me, perquè és el que el cos em demana i tampoc no ho sé fer d'una altra manera, però vaia, estic bastant amb el que diu el xexu.

ja em sap greu tant escepticisme, però costa mantenir la flama, tu!

rits ha dit...

Endavant amb les atxes. Algun dia cauran, Ferran, segur, algun dia cauran.

rits ha dit...

Ostres, Ferran, m'acabo de topar amb una entrevista al Periódico del dilluns amb en Zygmund Bauman, un personatge que sempre em qüestiona i interpel·la. Es carrega el 15M xò no deixa de dir moltes de les coses que pensem.

Algun dia, segur!

DooMMasteR ha dit...

Doncs ja ens podem preparar amb el "banc dolent" :S :S

Ferran ha dit...

DooMMasteR, una expressió que em sona fatal, aquesta del "banc dolent", perque fa suposar que n'hi ha de bons :(

Rits, Bauman és molt Bauman: segur que, des de la seva intel.ligència, entenc perfectament què no funciona a la nostra societat, i el cabreig de la majoria.

pati di fusa, és difícil mantenir l'optimisme, ho és. Amb tot, només podem fer una cosa: no oblidar de quina banda hi ha la desvergonya i la cara dura, i no defallir per desenmascarar aquesta gentussa.

sa lluna, els pots donar records de part meva en aquesta adreça: webmaster@congreso.es ;)

Elfreelang, no hi ha mal que duri 100 anys, diuen, i és segur que és ben cert, això. Tinguem fè... i continuem assenyalant i denunciant.

XeXu, no sé quant trigaria a corrompre's la gent que ara és "normal", però sí sé que amb el teu comentari hi estic ben d'acord. Polítics i banquers, banquers i polítics, política i economia, economia i política... la combinació és letal per a nosaltres.

jomateixa, ho entenc, t'entenc perfectament. Com li dic a la pati di fusa aquí dalt, costa ser optimista, però ho hem d'aconseguir!

Francesc, no crec que a molta gent li vingui de nou, però no hem d'oblidar on neixen bona part dels nostres mals.