T'entenc perfectament, ja ho saps,

quan expliques que la calor et supera. Ho sé, sovint n'hem parlat. Sóc al mateix lloc on ara fa un any, dos, tres i més, molts més. No et veig però suposo que deus estar com jo, amb els dits encreuats, gairebé (im)plorant que l'endemà arribi avui, un endemà suportable, per variar.

Aterrat d'allà on visc i on aviat torno, em sento com si m'hagueren tret d'un congelador i entaforat directament en un microones. Un microones xafogós, casum l'olla, només faltava això. L'espai? preciós. L'ambient? relaxat... però no aconseguir dormir més de dues hores seguides no pot pas ser bo, després de gairebé una setmana, oi?

Acabaré trobant a faltar els negatius. Aire, aire.

20 comentaris:

Abogadaenbcn ha dit...

Benvingut! us comprenc...massa calor, jo no puc més...arffffff...

Anònim ha dit...

Aquest estiu m'ha superat! Tinc unes ganes que plogui!
Macondo

XeXu ha dit...

Mira que t'avisàvem, eh. A Berlin s'hi deu estar la mar de bé, però posar els peus aquí ja saps què implica. El mateix els va passar als meus amics que viuen a Edinburgh quan van venir al juliol, i això que aquest any llavors no feia tanta calor ni de bon tros.

El porquet ha dit...

Doncs veient la foto no sembla que ho estiguis passant massa malament! ;p

Jo ja he fet la petició per a que mons pares siguin islandesos aquesta vida mateixa! Caratsus! Que allò és un paradís!

sa lluna ha dit...

Pel que sembla et fa falta una mica de solet, però et recomano que ara no, i si ho fas, millor a les sis de la tarda o de bon matí.
Jo et veig molt relaxat!! ;)

Bon dia!!

Elfreelang ha dit...

a veure si ve l'hivern ja...home dons se't veu molt relaxadet i tranquil.. almenys a la foto!

Alyebard ha dit...

Tranquils, que s'acosta la pluja i l'hivern i hem sobreviscut ;)

Joan ha dit...

Aquesta xafogor se'ns ha escolat a tots dins l'ànima, està vist.

Ara, quan t'envoltin els negatius, no et queixis gaire, que et recordaré aquest missatge!

Galionar ha dit...

Ferran, doncs no dormir per no dormir, vine a Vilafranca, home, que estem de Festa Major i ha vingut una banda de Bühl que és una delícia. Fins al 31, fan el concert de nit a les 42 h., i el de tarda a les 18 h. Amb tot, sembla que demà ja canvia el temps i ve la pluja.
Una abraçada.

Galionar ha dit...

Glub! El de la nit és a les 24 hores; demano disculpes...

Dafne ha dit...

és que sempre ens queixem per tot. D'aquí no-res, arribaran les tardes llargues, fosques, fresques, i llavors què???? Sí, ara potser en fa massa, però és així!!!
Muackssssss una miga enganxifosos, hahahahhaa!!!!

Francesc Puigcarbó ha dit...

calor calor i més calor, que el fred m'acolloneix molt.

Miquel Àngel ha dit...

La nostre memòria és molt curta i sempre creim que aquest estiu ha fet més calor que mai o que el darrer hivern sempre és el més fred.
I quan voleu que fase calor? A l'estiu ja se sap i tots aquells que vivim amb la mar al costat, notam la xafugor que ens fa més pesats els dies . I també les nits.
Però tranquil, que això s'acabarà i vendrà el fred i després enyorarem un poc de caloreta.
La qüestió és queixar-nos d'alguna cosa.

Carme ha dit...

Ja arriba la pluja i la fresqueta... ho he sentit avui a la tele... :) ànims!

I aprofita tot el millor de l'estiu! que també té coses bones, home!

Xavier ha dit...

Avui prometen plujes i una millor temperatura, no acabo de creure que arribara, no. Crec que ens engayen.
Una forta abrasada Sr.

Ferran ha dit...

Xavier, sí que es nota, sí, creu-te'ls: ara mateix s'està mooolt millor que ahir. Una abraçada!

Carme, en té, en té i les disfruto. El que passa és que amb la calor/xafogor no puc, pateixo com l'Assumpta. Senzillament, em supera.

Miquel Àngel, bé, en el meu cas la queixa em sembla raonable: vinc de passar un estiu amb jersei, aterro a Catalunya i em trobo amb una senyora onada de calor (no ho dic jo: ho diuen els meteoròlegs). El contrast, creu-me, és cardat. I si no t'agrada la calor, ni t'ho explico.

Francesc, noooooooooooooo!!!

Dafne, que no, que no "ens queixem per tot"! Que existeixen els punts mitjos, i que en els punts mitjos no ens queixem!

Galionar, Vilafranca? festes? A que m'hi apunto? :) No, no podré però espero que les disfrutis molt. Amb més calor, o amb menys ;)

Joan, no siguis cruel, home: com sempre, la cosa és trobar el punt mig, que ni són els molt negatius de l'hivern berlinès, ni tampoc aquesta merda de molts positius + xafogor de l'estiu catalano-litoral. Entre 0° i 20°C no em queixo pas!

Alyebard, això espero (sobreviure, vull dir :S)

Elfreelang & sa lluna, aquesta foto és de fa exactament un any, quan era al mateix lloc que ara... però sense aquesta calorassa xafogosa. Enguany, del sol n'he fugit espiritat (tot i que em caldria, sí, que el meu blanc és nuclear!)

Porquet, si és que s'hi està molt bé, aquí... sempre que siguis capaç d'oblidar (oblidar?) la p*ta xafogor :S Ens n'anem a Islàndia? som-hi, company, som-hi!

XeXu, en la pròxima vida demanaré (no: exigiré!) que mons pares siguin, com a mínim, d'Islàndia. Llavors Berlín em semblarà el Tròpic i quan vagi a visitar-los només hi haurà bones sensacions climàtiques.

Macondo, diuen que demà, oi? I no sé si dissabte altre cop. En tot cas...

... i això també va per l'abogadaenbcn, diuen que demà tornen a baixar les temperatures. Amén, sisplau, amén d'una vegada, o me'n torno a casa abans del previst!

kira permanyer ha dit...

VISCA LA CALOR!!!!!! VISCA L'ESTIU!!!!!! VISCA GAUDIR DEL MOMENT, L'ESTACIÓ QUE TOCA!!!! ... ho sento pels crits, es que estic preparant la meva gola pel proper 11 de setembre... :-)

rits ha dit...

Ei, benvingut!!!!! t'estaràs molt x aquí?
xò si has arribat i has portat pluja i fresqueta!!!!!

Ha estat horrorós, x mi el pitjor en temps!!!

Assumpta ha dit...

Avui, avui, avuiiiiiii han baixat!!! :-)))

Aquest matí, quan m'he llevat, plovia... fins al migdia ha plogut i, després, s'estava més bé!! ;-))

Per la tarda ja ha sortit el sol, però la temperatura s'ha mantingut acceptable!!

ÀNIMS, FERRAN!! :-))))))

Ferran ha dit...

Assumpta, sííí!! Per fi, noia. Aquests dies, pocs, que porto per aquí, creu-me que m'has vingut al cap en més d'una ocasió. Pensava "pobre, sé bé com se sent". Bona cosa pels dos, aquesta baixada fantàstica :))

Rits, m'hi estaré tant que no m'estranyaria gens ni mica que tinguéssim temps per fer un cafè :) Ens enviem mails?

Kira, doncs... VISCA LA NO XAFOGOR!!! (jo també em preparo per a la Diada ;)