Disculpeu

Potser no cal disculpar-se, però m'avanço a possibles crítiques pel fet de penjar, avui, un vídeo que ja us vaig presentar no fa pas gaire mesos (això no es fa, Ferran!). El motiu d'aquesta repetició és doble triple: la cançó és alegre i alegra els cors (el meu, sense dubte; els vostres també?), la ciutat on va ser gravat m'agrada i, last but not least, em ve de gust republicar-lo ;) Això i també que, des d'aquest dissabte, barcelonejo uns quants dies; amb il.lusió i #escalfantmotors11S2012



PS: les integrants del duet són zuriquesa l'una, hamburguesa l'altra. Info patrocinada per www.itineri.de, huhu...

16 comentaris:

XeXu ha dit...

Ja l'havies penjada? A mi sí que m'agrada força, la sento per la ràdio i tenia la impressió de que era una cançó antiga, potser s'assembla a alguna altra, no sé. En tot cas, passa molt bé.

Dafne ha dit...

Jo, la vaig descobrir al teu face, i ara aquí novament, i no l'havia escoltada abans, No poso mai la ràdio, així, que tu m'apropes allò que altres n'estan tips, per a mi és novetat. De vegades sembla que visc a la Mussara!!!
Aix, ets a Barcelona, a veure si el destí ens fa topar!!! M'encantaria!!!

Elfreelang ha dit...

No t'amoïnis per repetir...ets a Barcelona? ostres nen quina sort que ara ja no fa xafogor! bones passejades!

joan gasull ha dit...

re-publicar ja sona bé de per si sol.......i amb aquestes notes, més.

Francesc Puigcarbó ha dit...

si vols que et digui la veritat i sia doncs sincer...ni fu ni fa, mo em diu ni em transmet res, i aixó en música és fotut, ara, tot són gustos.

Anònim ha dit...

doncs si es hamburguesa es deu menjar!

pons007 ha dit...

res millor que barcelona per fer videoclips indie-pop

Ferran ha dit...

pons007, trobo que sí, que tens raó, que Barcelona és una bona ciutat on fer-hi especialment segons quin tipus de gravació: el mar, el cel, l'arquitectura... la gent :)

Anònim, depèn de si prefereixes carn o peix ;)

Francesc, estàs perdonat, hehe... Certament, tot són gustos.

Joan, oi que sí? a mi també m'agrada, com sona "republicar". Ep, i a cançó, la cançó també.

Elfreelang, sí noia, però la xafogor la vaig patir uns dies la setmana passada, quan aterrat a Catalunya vaig pujar a la Costa Brava. Horrorós.

Dafne, estic pensant de fer una convocatòria blocaira per anar junts a la Diada. T'hi apuntaries?

XeXu, oi que sí? jo també trobo que fa de bon digerir...

Xavi ha dit...

No és el meu estil de música però anima. Posa les piles.
Si m'ho permets et diré el mateix que et vaig dir l'altra vegada: Apareix l'Hotel Vela amb la silueta il·luminada al final del clip. nyap. :(

Dafne ha dit...

M'encantaria, però vindrem de tants punts diferents, que crec que serà força caòtic. El que puc fer, és passar-te el meu mòbil per privat. I quan arribi et dic on som, perquè venim 6 autobusos de Valls i l'Alt Camp, i anirem junts. I llavors, si el destí ho vol, i estem en un punt proper, abraçar-te molt fooooooort!!!!!!!

Mireia ha dit...

Molt animat! Com que no l'havia vist el primer cop que el vas penjar ( o no ho recordo, que tot pot ser) no u aceptar les disculpes perquè no hi ha res a personar. Bé, si l'hagués vist tampoc. hehe

Joana ha dit...

Jo sí que la recordo i m'agrada! I res de disculpar-te. Per favor )
Barceloneja ara que és setembre :)

cantireta ha dit...

Molt maca. Barna mos cau molt lluny, als de Verdú. Hi aniran busos, però les cadires de rodes amb nen són complicades. I l'endemà comença el cole per al petit i la gran...
Disfruta-la, i república ja!

Tirant lo Bloc ha dit...

Ferran,

s'agraeix aquesta alegria! Bona setmana!

Ferran ha dit...

Tirant lo bloc, que sigui molt bona per a tú també :)

cantireta, no patiu, els qui no podeu venir-hi sereu molt ben representats, pels qui sí hi serem. Cridarem per nosaltres, i per vosaltres!

Joana, barcelonejo amb moltíssimes ganes, de tantes com tenia!

Mireia, danke, danke :) Celebro que t'agradi!

Dafne, seria mooolt xulo! Ok, envia'm un mail per FB, si et sembla, i t'envio jo també le meu mòbil. I ei, fins i tot si no podem coincidir, que siguem milers i milers, a la mani!!!

Xavi, el Vela treiem-lo de la nostra retina, com si no el veiéssim, i quedem-nos amb la part bona del vídeo :)

rits ha dit...

Per mi el pots penjar tantes vegades com vulguis, des de que me les vas fer descobrir les escolto molt! m'encanta aquesta cançó, dçona moooolt bon rotllo!!

Gaudeix moltíssim aquests dies x aquí! has portat fresqueta, què bé!!!