RodaMots

No fa pas gaire dies que vaig descobrir-ne l'existència, no recordo com, i m'hi vaig apuntar de seguida, segur que seria una bona eina per millorar el coneixement de la meva pròpia llengua. Després d'una setmana de rebre un correu diari amb una paraula en català, amb l'explicació del seu significat, un parell d'exemples i alguna altra informació, puc recomanar-vos RodaMots, si és que encara no ho coneixeu. Us hi podeu donar d'alta mitjançant l'enllaç http://rodamots.drac.com/alta/

Podeu triar la periodicitat amb què voleu rebre els correus (diàriament, de dilluns a divendres, o bé un cop per setmana) i el que us arribarà a la bústia de correu electrònic és el que podeu veure en aquesta captura.

Una iniciativa interessant!


17 comentaris:

Carme ha dit...

Jo rebo, a més a més, una citació cada dia de minimàlia, també és genial!








XeXu ha dit...

Doncs sí, sens dubte, una molt bona iniciativa. Tot el que sigui aprendre, és benvingut.

Quadern de mots ha dit...

Perdó, deia que fa temps que m'arriba cada dia. Tot una joia.

sa lluna ha dit...

Interessant, prenc nota, gràcies!

Aferrada!

Tirant lo Bloc ha dit...

Certament és un bon recurs! La riquesa de les llengües!!!

joan gasull ha dit...

no ens hem de tancar mai....sempre aprenent

Montse ha dit...

A més d´aquest jo rebo també el de Minimàlia!
Grüsse,
Montse

pons007 ha dit...

amb el twitter de @catala_correcte de moment ja faig, gràcies

rits ha dit...

Si que sembla interessant! m'hi apunto!

El porquet ha dit...

Va, ara em deixaràs fer una mica el milhomes... Jo ja fa anys i panys que hi estic apuntat i en rebo una paraula cada dia!!! ;p

I jo encara diria més, fins i tot he participat en algun aplec de virolla anual que convoquen, per tal de poder seguir amb el projecte. Així que tinc un llibre i tot que van donar als participants aquell any!

Benvingut al món Rodamots! Genial!

DooMMasteR ha dit...

M'hi apunto ara mateix!

Clidice ha dit...

Fa temps (580 correus) que el rebo cada dia i em sembla que no me'n podria estar.

Dafne ha dit...

Bon dia Ferran,
Jo fa temps que hi estic subscrita, i també a minimàlia, com la Carme.
Tot el que serveixi per enriquir, benvingut sia.

www.minimalia.net
correu@minimalia.net

Petons des del sud, amb //*//

Joan ha dit...

Hehehe, així m'agrada, predicant la paraula.

Ferran ha dit...

Joan, imperdible RodaMots. Cada dia espero el nou mail amb fruïció!

Dafne, merci pel link, ara mateix m'hi passo! Petons,

Clídice, jo ja hi estic enganxat; molt interessant!

DooMMasteR, paga la pena, sempre aprens alguna cosa nova.

Porquet, constato pels comentaris que sóc del tot menys original, hehe... Cada dia hi som més, doncs!

Rits, n'és!

pons007, merci per la info; me n'acabo de fer seguidor :)

Montse, investigaré sense falta!

Joan, és fantàstic. A més, de vegades em faig un cert embolic de llengües, català inclòs (!). Em va molt bé per repassar o aprendre.

Tirant, absolutament!

sa lluna, del tot recomanable! Aferradota de retorn :)

Quadern de mots, una excel.lent proposta lingüística, sense dubte.

XeXu, no recordo com la vaig descobrir, el cas que n'estic encantat.

Carme, també ho investigaré; la Dafne me n'ha passat l'enllaç.

Javier Arnott Álvarez ha dit...

Voluntariat lingüístic, bona falta ens fa, i encara mes si som de Barcelona.

Ferran ha dit...

Javier, a mi sense dubte. Jo també sóc dels qe vaig estar escolaritzat en castellà així que m'he hagut d'espavilar, per posar-me més o menys al dia amb el català.