"A por ellos", a toc de cobla

No és només per culpa de "Madrid" que tenim el país fet un fàstic, molts ho tenim clar. Per això no em cansaré de repetir-ho: primer, la urgent independència, a cagar a la via el malson de ser part d'un Estat que ens acabarà portant tots a l'infern. Quan haguem enllestit aquesta tasca, la segona: omplir Sant Jaume de guillotines, anar-los a buscar un per un, a la Generalitat, al Parlament i als ajuntaments, i a tots els corruptes que tenim incrustats a les nostres institucions liquidar-los per sempre.



9 comentaris:

joan gasull ha dit...

vaig a esmolar l'eina.....

XeXu ha dit...

El procés que proposes em sembla bé, cal fer-ho. La corrupció de CiU és flagrant, i la de coses que no sabem. El problema és que no crec que hi hagi alternativa fiable, entre ells es cobreixen, ja que no hi ha ni un pam de net.

Ja havia vist algun altre vídeo de la noia aquesta i diu les coses ben claretes. Si tot el que explica és cert, no sé jo si ens podem permetre aquest procés que dèiem, potser hauríem de començar a votar altres opcions independentistes en massa, o millor dit, opcions independentistes reals, i que prometin una mica més de transparència, encara que a qui creurem?

zel ha dit...

Amb el teu permís, i amb tot el que toca, l'he passat directament al blog! Gràcies, aquest no l'havia visionat!

Eulàlia Mesalles ha dit...

La feina que fan els de Cafè amb llet es mereixeria algun premi periodístic.

Del que comentes, em temo que som un país en què la majoria vota burgesets. "Señoritos de mierda" que deia el gran Juan Marsé.
No veig, ho sento, que aquest procés ens porti a un país millor. Perquè les propostes en aquet sentit són inexistents.
Els únics que en parlen són els de les CUP. A qui probablement acabi votant.

Ferran ha dit...

Joan, som-hi!

XeXu, jo també ho veig així, la corrupció és generalitzada. Amb tot, CiU porta anys d'avantatge a la resta, la ferum arriba fins aquí on visc (en forma de delegada inútil posada a dit). F à s t i c :(

Zel, i tant, fes, fes...

Eulàlia, que la majoria vota burgesets és clar, vist que CiU ha guanyat totes les eleccions des de l'inici del període democràtic. En tot cas, i deixant de banda la ràbia que em fan, convé respectar les idees de tothom: mons pares i no poca gent que conec són alguns d'aquests "señoritos de mierda" que dius. Els convergents seran uns corruptes i els seus votants poden no agradar-te, però no cal caure en l'insult; proposo, a canvi, fer entre tots una esquerra que sigui prou intel.ligent per aconseguir més suport del que l'hi donem alguns. Fins ara no ens n'hem sortit.

Assumpta ha dit...

Jo no tinc feina. El meu marit és autònom i les coses no van bé. Gens bé. Votaré CiU i no sóc una "señorita de mierda", benvolguda Eulàlia Mesalles. No conec el teu nivell de vida però m'hi jugo l'ordinador a que és molt superior al meu.

Estic fins els nassos de classificacions simplistes, sense cap profunditat de res.

Apa doncs, amb tots els meus respectes, s'acomiada una fatxa de merda.

rits ha dit...

Bé, no cal què et digui que en penso, no? Esmolem les atxes, només nosaltres podem acabar amb tot això (xò sense guillotines, si pot ser)

Eulàlia Mesalles ha dit...

A aquells qui se senten tan agredits per la meva cita a una obra mestra de la literatura, els recomano que no se sentin tan agredits personalment, perquè es retraten, i els emplaço fervorosament que llegeixin un del gran autors catalans que ja ara ha esdevingut un clàssic.

Lluís Bosch ha dit...

No acabo d'entendre aquest pudor beat a dir les coses pel seu nom. Els porcs són porcs, i els señoritos de mierda son els señoritos de mierda. Vistos des d'on jo visc, els votants de CiU són això, i no sento cap raó que m'impedeixi dir allò que sento, allò que visc.
És obvi que ningú no reconeix ser allò que és, perquè als seus ulls es veu acollit per una normalitat que fins i tot els vots majoritaris confirmen.
Al meu barri, els votants nacionalistes (sobiranistes es diuen ara?) sempre han estat una mena de gent estranya, burgeseta i grotesca. Si al damunt dius que no vius massa bé, ja m'explicaràs en què penses quan votes la dreta.