Ein Deutschland-Rätsel

"L'enigma d'Alemanya", resa el títol del post d'avui, que posarà llum a la foscor produïda pels noms impronunciables (encara més impronunciables) del post-homenatge a en McAbeu. Som-hi?

1. Mgeugadbr ... Magdeburg
2. Onbüksarc ... Osnabrück
3. Ldisaeuwghfn ... Ludwigshafen
4. Rgnbreesug ... Regensburg
5. Zikuwca ... Zwickau
6. Kiesatrasrluen ... Kaiserslautern
7. Bancwirusheg ... Braunschweig
8. Mnhnldahöcegabc ... Mönchengladbach
9. Nurnebrebadnug ... Neubrandenburg
10. Tbneüign ... Tübingen

Les voilà, doncs, enigma desvetllat! Espero que hagueu gaudit del viatge :)

6 comentaris:

Assumpta ha dit...

Ara has d'autoritzar tots els comentaris per veure si els vàrem endevinar!! :-)))

Jo crec que encerto:

8. Mnhnldahöcegabc ... Mönchengladbach

6. Kiesatrasrluen ... Kaiserslautern

Em va fer molta gràcia aquest joc i veient com resultaven d'impronunciables (més encara!!) aquests noms!! :-))

Ferran ha dit...

Assumpta, ja et vaig comentar que anava de bòlid. Ahir ni tan sols vaig recordar que havia de "desbloquejar" els comentaris. Ara, a aquestes hores matineres, m'ha vingut al cap :S Per curiositat, ¿quantes d'aquestes ciutats et sonen? :-)

Carme ha dit...

Jo vaig encertar les dues primeres, perquè les vaig buscar... i la veritat, és que sonar-me, sonar-me, de veritat, em sembla que cap.

Assumpta ha dit...

Doncs la veritat és que me'n sonen poquetes :-)) La 1, la 6 i la 8 :-DD

Ei, que segueixes amb els comentaris moderats, eh? ;-)))

pons007 ha dit...

es clar havies de triar ciutats alemanyes impronunciables, pobre de mi, no tenia cap possibilitat xD

Ferran ha dit...

Era difícil, benvolguts, ho sé. Bé... una mica difícil perque de fet, dient-vos la inicial, ja no ho era tant, hehe. Laboriosa, la cerca, això sí, diguem-ho així :)

Gràcies per intentar-ho, i disculpeu amb això de la moderació dels comentaris: pensava que els havia "alliberat" altre cop però es veu que no. Ara em sembla que ja sí! :))