I ja n'hem cremat nou (tic tac)

Peazo desconnexió, eh? El motiu continua sent la feina. De fet, no és només que no trobi el moment de posar-me amb l'In varietate concordia: és que ni tan sols hi penso. itineri.de s'està fent gran, a poc a poc però amb pas ferm, i per arribar allà on m'agradaria veure'm d'aquí a uns temps, necessito invertir moltes energies. No em costa, no, no em costa gens perque el projecte m'agrada. Em treu la son, en certa manera, si és que l'expressió es pot usar en el sentit que el cap em bull d'idees: faré això, podria fer allò, planejar-ho així, etc etc etc...

Les Festes a Catalunya, en família i veient tants amics com fou possible (sempre esclau d'aquella famosa màxima que resa First in, first out,  malauradament). Grans dies, majoritàriament de sol, de cel blau i llum, molta llum fins tard. També dies per copsar la desesperant situació al nostre país: a l'angoixant dependència espanyola, aquella que somio veure acabar com abans millor, s'hi uneix la colla de lladres en què s'ha convertit la política catalana. L'últim cas... n'hi ha ben bé per tallar-los els "pallerols". Ens hi hauriem de posar, és urgent.

Benvolguts companys blocàires, espero que hagueu tingut una bona sortida d'any, i que el 13 us sigui més propici d'allò que, a priori, cabria esperar donades les circumstàncies. Sort per a tots, i revolta!

6 comentaris:

XeXu ha dit...

La feina és la feina, però es nota la teva absència en aquests lloc més personal. És clar que si el negoci va bé i endavant, és normal que et calguin totes les energies per fer que millori encara més.

Quadern de mots ha dit...

Bon Any!!!

pons007 ha dit...

o sigui que abandonant-nos per la feina, eh? ja veig els apreci que ens tens, vull dir, que tens als teus seguidors... ehem xD

joan gasull ha dit...

no et preocupis, anirem passant a treure la pols de tant en tant.....endavant, i sort

Javier Arnott Álvarez ha dit...

Mira com deus saber vaig néixer en 13, a mes pitjor ja no puc estar, i tampoc em puc queixar, aixis que nomes cal que passin coses bones.

Ferran ha dit...

T'agraeixo el comentari, ets molt amable, XeXu. Espero en algun moment tornar a tenir espai per al blog, de manera regular vull dir, com abans, però per ara, sí, la feina ocupa com el 80% del meu temps i energies. La resta han de ser família i amics, els necessito! Una abraçada,

Quadern, molt bo per tu també :)

pons007, mira que sóc maleducat, eh? què malameeent!!

Joan, moltes gràcies :) M'agradaria trobar el temps per la catos però noi, no me'n surto... de moment!

Javier, avui m'he llevat més positiu que ahir, i sento que sí, que pot ser-ho. El 13 serà bo!