Disculpeu...

... l'error. Els qui teniu al blogroll l'enllaç d'itineri.de, potser veu veure ahir que apareixia actualitzat amb un nou article que portava (i porta, porta) per títol "Vine al mercat, reina!". Per error, el vaig publicar a mesura que l'anava escrivint en comptes de mantenir-lo com a esborrany fins que l'acabo, com faig sempre. Tal qual, l'article anava ensenyant els budells a mesura que prenia forma.

Ara sí, ara l'he acabat i ja hi podeu accedir sense problema. Els qui no el teniu al blogroll, podeu llegir-vos-el aquí: http://tinyurl.com/d2ecxvv. Més val que ja hagueu dinat, perque us farà venir salivera :)

Galeria d'imatges: http://flickr.com/photos/11873897@N08/sets/72157632980077234/


8 comentaris:

El porquet ha dit...

Aquest és un error clàssic! Tots hi hem petat algun cop.

Ferran ha dit...

Ben cert, Porquet. No és la primera vegada que em passa, però quina ràbia em va fer quan vaig adonar-me que l'article portava publicat dues hores mentre anava escrivint! En fi, no té més, ara ja està acabadíssim i disponible :)

Francesc Puigcarbó ha dit...

oido cocina, prenc nota

joan gasull ha dit...

qui no en remena no en trenca.... :-)

Deric ha dit...

el que fa la informàtica!

glamboy69 ha dit...

Ben retrobat! Feia molt que no passava per aquí!! M'alegro que renovis l'energia catosfèrica!

Joana ha dit...

una entrada amb molt de gust, Els mercats i les seves olors i colors i mmm quina gana, és l'hora de berenar :))

Ferran ha dit...

Francesc, a Berlín ja saps una cosa que pots fer :)

Joan, Deric, ben cert!

Glamboy69, merci noi, a veure com va aquesta "força catosfèrica" ;)

Joana, la meva intenció era fer-vos arribar aquestes olors i colors. M'alegra saber que potser ho he aconseguit, una mica!