Imatges que valen més que totes les paraules


La Claudia és una bona amiga, alemanya, que viu a Catalunya de fa força anys. De fet, a hores d'ara no sabria dir si és més alemanya que catalana, o a l'inrevés (endevineu qui va llegir la versió alemanya del manifest de la Diada de 2012 ;) És també una excel.lent fotògrafa, i ara ha decidit fer de la seva passió la seva feina: acaba de fundar Claudia Gereit Photography (web), l'empresa amb què fa precioses fotografies artístiques dels nostres petits més petitons! Podeu serguir les seves creacions a https://www.facebook.com/ClaudiaGereitPhotography

In varietate concordia és un espai lliure de publicitat, sí... però quan paga la pena trencar una norma, es trenca, què carai :)

@ferranportaa

23 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

l'enllaç de la web no funciona.

salut i bona Pasqua

Ferran ha dit...

Hola Francesc, sí que funciona! Al menys amb Chrome i amb Explorer l'obro sense problema. Bona Pasqua!

XeXu ha dit...

Doncs haurem de posar-nos a fer petitons perquè la Claudia els pugui fer fotos...

El porquet ha dit...

Realment fa unes fotos tremendes!

pati di fusa ha dit...

Oh! Són una meravella, Ferran! Ja l'hi pots dir!

rits ha dit...

Una fotografia molt xula!!! enhorabona per la teva amiga!!

mar ha dit...

Oooohhh...
Són precioses!
Mira que amb els fills grans ja he donat per tancada aquesta fase, però veient aquestes cucades venen ganes de... néts!
;-)

Carme ha dit...

M'encanten els petitons i les fots de petitons... o sigui que me n'hi vaig de seguida. :)

joan gasull ha dit...

en aquest cas la norma està més que ben trencada

Assumpta ha dit...

La del comentari anterior, que deia "Ooooh! les que has posat aquí ja són maques... vaig a veure l'enllaç que segur que m'encantaran!! :-))" era jo, és clar.

No hi ha vegada que posem un post (ell dictant i jo escrivint) que després no em posi a fer comentaris amb el seu perfil... sembla mentida que sigui tan ruca! :-P

Bé, que he anat a mirar l'enllaç i hi ha fotos molt boniques, però poquetes... Digues-li que en posi més, home!! :-)))

Assumpta ha dit...

Un post al seu blog, vull dir... (estic espesseta) :-P

claudiabcn ha dit...

Mil gràcies Ferran, Du bist der Beste !
M'he emocionat i tot llegint aquest article tan bonic :) Einen dicken Kuss für Dich - bald bekommst Du ihn persönlich hehe
@XeXu - exacte ! Animeu-vos jajaja
@Assumpta - gràcies bonica, ja en posaré més ;) Acabo de començar amb la web i pàgina i tinc un petit tresor d'un any i mig que no em deixa gaire temps :p
I moltes gràcies @ tots, me n'alegro moltíssim que us agraden les fotos ! Ah, i si premeu m'agrada a la pàgina del face em feu molt feliç. Petons !

Joana ha dit...

De tant en tant s'ha de trencar la norma. Preciosa web! felicitats!!!! a la Claudia

Ferran ha dit...

XeXu, Assumpta... teniu resposta directa de la Claudia, ja ho veieu :)

A tots: Porquet, pati di fusa, Rits, Mar, Carme, Joan i Joana, i els mencionats XeXu i Assumpta, quina monada de fotos, oi? Espero que la Claudia en vagi penjant més. Els somriures que provoquen (al menys a mi) valen un potosí!

claudiabcn ha dit...

Moltes gràcies Joana ! :)

Assumpta ha dit...

I tant!! :-))) Doncs endavant i molta sort!!!

pons007 ha dit...

In varietate concordia era un espai lliure de publicitat xD

Deric ha dit...

Una passada! semblen ninos!

Edurne ha dit...

Ferran, amic!

Qué fotos tan bonitas, tan tiernas... dan ganas de comérselos a todos, jajajajaja!

Gràcies por compartir!

Un petó i moltes abraçadas!
Muxutxuak, maco!
;)

Elfreelang ha dit...

Com dius, val la pena promocionar iniciatives així ,la Clàudia és una gran fotògrafa...gràcies!

Ferran ha dit...

Amigues i amics, teniu la Claudia encantada, que ho sé de bona tinta :) És una excel.lent fotògrafa, us ho dic jo que ho sé gairebé des del moment que vaig conêixer-la a ella i al David, el seu marit. Viel Erfolg, Claudia!

¿A que sí, Edurne, que son fotos preciosas? Espero que todo bien por la orilla, a ver si encuentro un ratito y me doy una vueltita por ahí, que ya hace demasiados días de mi último paseo por tu botxito! Un besote, guapa :))

claudiabcn ha dit...

Moltíssimes gràcies a tots, no sabeu la il·lusió que em fan els vostres comentaris !
Tausend Dank Ferran, un petonàs :x

Ferran ha dit...

:-)