Sant Jordi a Barcelona :)

Després de 4 anys visquent la gran festa de Sant Jordi des de la distància, per fi he pogut gaudir-la sobre el terreny altre cop. M'eren igual les aglomeracions i les dificultats per caminar entre la gent... l'única cosa que volia era submergir-me en una festivitat apassionant i el barri que n'envolta el cor. Gòtic, ai Gòtic... els catalans tenim una capital meravellosa! Si l'hi afegim un cel blau espectacular i una temperatura idònia, voilà, el meu regal per a tots vosaltres; espero que el gaudiu! ♥

http://www.flickr.com/photos/11873897@N08/sets/72157637967993/



Fotos (c) itineri.de

12 comentaris:

joan gasull ha dit...

genial un dia genial.......llàstima no poder-lo gaudir sencer. la feina és la feina

Xavi ha dit...

eiiiii, benvingut a casa per Sant Jordi!!!!

Galionar ha dit...

Sé que es valora d'una manera molt especial, poder estar a casa en una festivitat així quan s'hi viu molt lluny. Espero que hagis pogut pasar un dia genial!
Una abraçada!

XeXu ha dit...

Quin goig poder gaudir de la festa a casa, per fi. Jo també he gaudit de la capital avui, però he de dir que l'aglomeració no em fa el pes ni en un dia tan assenyalat com avui. Espero que hagis collit uns quants llibres i unes quantes roses, ni que sigui per la tradició.

Xavier ha dit...

Llastima que no ens em creuat, benvingut company

Salvador Macip ha dit...

Un reportatge fotogràfic molt útil pels qui no hi vam ser. Gràcies!

montserratqp ha dit...

Doncs ja he fet la passejada amb cel blau!

Edurne ha dit...

Feliç Sant Jordi, con retraso pero... bien merece la pena felicitarte ya que estás, ay, por ese Gótico!

Muxutxuak, maco!
;)

El porquet ha dit...

Nano, tu i jo anem descompassats... jo feia molts anys que no me'l perdia, o com a mínim que no era fora el país (que jo recordi des del meu Erasmus el 2002). I aquest any l'he observat (que no gaudit) des del meu exili mallorquí... quin enyor que vaig passar ahir!

Javier Arnott Álvarez ha dit...

Magnífic reportatge !!!!

Ferran ha dit...

Joan, hauria de ser festiu, sempre ho dic. Per mi sense dubte, vaja.

Xavi, merci nen!

Galionar, moltes gràcies, va ser un dia absolutament fantàstic :))

XeXu, llibres i roses i fotos i gent i carrers i cases i llum i sol i caloreta i... genial!

Xavier, algun dia ens hem de conèixer en persona!

Salvador, te l'hauria agraït amb idèntica vehemència!

Montserrat, espero que l'hagis gaudit :)

Edurne, visto y no visto, ya estoy de nuevo en "mi botxo" germánico, hehe... El día fue precioso. ¡Un besazo!

Porquet, en tot cas, el teu és un exili amb flàire quatribarrat, mal que li pesi al cara dura d'en Bauzà. L'any vinent, per Sant Jordi, tu i jo a Barcelona!

Javier, gràcies :))

rits ha dit...

T'has emportat el sol? xq portem uns dies, grisos, grisos!

Que bé que gaudíssis de la ciutat en un dia que es posa especialment bonica!!!