L'última de l'ambaixador

Ja ho sé, estic pesadet amb l'anglès i això sol a uns quants ja us tira enrere. El pròxim post -que encara no tinc ni pensat ni molt menys cuinat, tornarà a ser en català, us faig aquesta promesa solemne. El d'avui és un enllaç a l'article que m'han publicat avui mateix els de la macroregió del Bàltic. Perque tingueu clar de quina regió estem parlant, un mapa del mateix web on publico els articles...


Es tracta d'una zona que vull visitar de fa temps, sortir de Berlín i fer-hi la volta sencera via tots els països aquí indicats. Sona bé, oi? doncs a veure si m'hi poso, que se'm comença a acumular la feina viatgera!

Us deixo doncs l'enllaç i espero que disfruteu del viatge: http://newswave.eu/not-just-another-colourful-carnival/

Clicant aquí podeu accedir als (encara pocs) articles que hi he publicat.

5 comentaris:

joan gasull ha dit...

doncs sona bé si, i espero que soni de veritat...vaig a veure l'enllaç

Elfreelang ha dit...

malgrat que el meu anglès és poc i rovellat més o menys ho he entès ...deu n'hi do quants alemanys de fora a Alemanya !!!! i que bé els carnavals ....per cert no podries posar nationality on building ( dispensa el meu anglès)

Ferran ha dit...

Joan, a veure si m'hi puc posar aviat. O vaja, a veure si m'hi puc posar quan sigui :)

Elfreelang, m'encanta la barreja de colors, d'accents i tradicions que representa la barreja. Trobo avorrit quan tothom és igual! En aquest sentit, Berlín és un luxe de ciutat (com tantes altres, d'altra banda). Sí, visca la diversitat!

Javier Arnott Álvarez ha dit...

Ja ho visitaré amb calma...i saps que jo torno.

Ferran ha dit...

Javier :-))