A dormir!

L'enyoro, en Baget Herms, l'enyoro molt. Aquest cognom possiblement (ja) no us digui res, però per a alguns continua sent el del referent de la crítica televisiva: ho va ser, per La Vanguardia, fins a la seva mort, el 2004. El seu lloc el va ocupar l'aleshores becari de la secció, un tipus mediocre a més no poder, un tal Víctor Amela.

L'element va publicar ahir a La Vanguardia un article pitjor que lamentable, un escrit que posa llum i taquígraf a la seva mediocritat: agafes quatre topicassos, els fots a la coctelera, agites i patapam, un made in Amela autèntic :-P

Podeu llegir aquí el seu article i, en l'enllaç inferior, la carta de resposta que acabo d'enviar a La Vanguardia. I dieu-hi la vostra, sense por, que ja sé que alguns sou més de la corda Amela, i tant amics ;)


La carta: http://tinyurl.com/ntc4zmc

Instagram

8 comentaris:

Júlia ha dit...

Bé, el senyor és d'aquesta colla d'agafa fama i fote't a jeure, aquí si 'caus simpàtic' tens molt de guanyat, això explica certes devocions preocupants.

Francesc Puigcarbó ha dit...

diria que simplement és un pobre idiota, i s'ha guanyat el qualificatiu a pols. Estem en l'epoca dels mediocres, ells dominen - provisionalment - el món.

Mireia ha dit...

Pel fa a l' Amela no em cau ni bé ni malament i sóc incapaç de dir si és mediocre -paraula que no m'agrada especialment .Bé ,que no m'agrada gens; algun dia en faré un post d’això- . Tot i que jo també crec que en aquest país tenim un horari de bojos, també penso que ja tenim una edat per decidir i que si a la televisió fan els horaris que fan és una mica culpa nostra. No la mirem i ja veurem que passarà. No conec l’ associació de la que parleu però l’atac que en fa en algun paràgraf el trobo fora de mida.

Carme ha dit...

Jo no tinc pas cap predilecció per l'Amela. I crec que tens raó que agafa uns quants tòpics i els posa a la coctelera i au!

Pel que fa a mi, vaig a dormir tard i no miro mai la tele, mai és mai. Per tant a mi els horaris de la tele, m'importen ben poc. Tot i així he de reconèixer que el final amb la frase del somnífer m'ha fet gràcia.

Molta, molta, molta gent ens adormim mirant la tele, jo per això he deixat de mirar-la, prefereixo "viure" desperta un parell d'hores més al dia, que no pas dormir davant de la tele, dues hores més de les que necessito.

Per cert, Ferran, te'n recordes del post del l'11 de setembre per la cadena de blogs?

A partir de demà ja comencem a enllaçar-nos... per mirar si ho tenim tot lligat el dia 11, entre aquest marge, quan tu vulguis.

Una abraçada

XeXu ha dit...

Ja hi tornem a ser, Ferran? A mi el tal Amela em cau gros, el considero un espavilat. Però per variar, he de tornar a estar més d'acord amb ell que amb tu. Però què t'importa a tu que jo decideixi veure la tele fins tard?? No la miris i ja està, si total, a altes hores no fan res de bo. I et dic això conscient que jo no la miro per res, però es fan les dotze, es fa la una i de vegades les dues, i estic mirant blogs o llegint. Si tu vols anar a dormir abans, ningú t'ho impedeix. I si t'agrada fer-ho després de veure una mica de tele, doncs potser haurà de ser després de mirar el TN, que ja va tard. I pots mirar tota la tele a la carta que vulguis.

No te m'ofenguis, però noi, si avancen les emissions, només aconseguiràs estar content tu i els que pensen com tu. Si creus que els noctàmbuls aniran a dormir abans gràcies a que la tele anirà més d'hora, ho portes clar. Tranquil, segur que també hi haurà programes d'una a dues, o ja trobaran alguna altra cosa per fer (tant de bo fos llegir!).

La tele és el teu món, un d'ells, però per mi és una cosa insignificant que no té res a veure amb la vida. Només és una companyia, no decideix els meus horaris.

Acabo dient que faig aquest comentari des de la meva perspectiva, única i exclusiva, i no pretenc ofendre. Només responc al que fas tu, fer un post des de la teva perspectiva, única i exclusiva.

Loreto Giralt Turón ha dit...

Fa temps que l'horari de la programació de la tele ha deixat de condicionar els meus hàbits. Trobo molt més còmode i àgil mirar les pelis i les sèries per internet. Més que canviar els horaris, considero més necessari que millorin la qualitat dels programes. Però bé, és una discussió interessant.

Salvador ha dit...

La tele? Què és això?

Ferran ha dit...

Júlia, per algun motiu que no sé si sabria explicar, aquest senyor m'ha fet mandra des del primer dia. Quan el llegeixo, em reafirmo.

Francesc, personalment no trobo cap gràcia al fàcil hihi haha amb què omple les seves ratlles. És qüestió de gustos, esclar...

Mireia, entenc la teva reflexió sobre la mediocritat i llegiré amb ganes el teu escrit. No comparteixo, però, l'opinió sobre els horaris que marca la televisió: encara que ens sembli mentida, per a molta gent (cada cop menys, sí, i cada cop més gran), la tele continua sent la forma de lleure al vespre. Si poses una pel.li a les 22h, per collons el fas anar a dormir a mitjanit (ja dic a l'article que el debat no és "com apagar la tele", ja m'entens).

XeXu, "què t'importa a tu que jo decideixi veure la tele fins tard", dius. No és que no estiguem d'acord: és que no parlem del mateix. Per mi, com si no dorms, et penses que amb això m'hi posaré? :O El què aquesta associació defensa, Arhoe, i jo comparteixo plenament, abans i tot de conèixer-la, és que cal racionalitar els horaris, simplement.

Això, estic segur que si ho penses bé ho pots entendre, no té res a veure amb la llibertat individual! T'ho hauré de tornar a explicar? :-P

Loreto, en un comentari aquí dalt em refereixo justament al fet que cada cop són menys, i més grans, els qui depenen de la tele... simplement perque la gent més jove, la tele ni se la mira, ja. Amb tot, continua sent el referent horari arreu (això és així a Catalunya, a Alemanya i a tot arreu del món mundial... encara).

Salvador, touché ;)