La meva experiència bàltica

En algun post us ho he explicat, potser però no prou clarament perque entengueu la meva vinculació amb la regió del Bàltic. Fa poc vaig enviar un breu mail als pares, on els l'explicava. Penso que em va quedar prou clar i avui el penjo aquí perque m'agradaria fer-vos-en partíceps :)

La "Regió del Mar Bàltic" (Baltic Sea Region, BSR) agrupa els països que tenen costa en aquest mar. Cadascun d'aquests països té un blocaire (dos en el cas d'Alemanya) que publiquem un article mensual, en anglès, sobre el nostre país (el meu, en aquest cas, és Alemanya). Al web, naturalment hi ha molta més informació a banda dels nostres posts, però en qualsevol cas tot allò què s'hi publica, sigui al blog o a l'apartat de notícies, fa referència als països del mar Bàltic.


Els 11 blocaires som aquests: http://newswave.eu/authors/

Tots els meus articles: http://newswave.eu/author/ferranporta/

A Tallinn, en companyia de Gustav Ernesaks

Dels 11 blocàires, sis acabem de tornar d'un viatge per Varsòvia, Hèlsinki i Tallinn, la capital estònia. La BSR, amb fons de la UE, s'ha fet càrrec dels costos. Ens han vingut a buscar als aeroports, ens han portat a dinar i sopar a fantàstics restaurants, i ens han organitzat visites guiades a totes tres ciutats, tant de carrer com museus. Ha estat esgotador però una d'aquelles experiències que marquen. No només ha estat fabulosa la relació entre tots sis blocàires, que fins ara no ens coneixiem personalment, i la nostra relació com a grup amb els diferents hostes a cada ciutat, sinó que, personalment, d'aquesta estada en treuré alguna cosa en el futur. No toca parlar-ne, però n'estic convençut i en el seu moment m'agradarà molt explicar-vos-ho :)

De moment, us deixo amb tres galeries d'imatges. No patiu, són moltes fotos però l'excel.lent disseny de Flickr fa que es puguin veure com un mosaïc. Si d'alguna en voleu informació, cliqueu-hi al damunt: a totes hi enllaço algun web que n'explica què és. Una currada, sí, però dóna sentit a la meva feina fotogràfica. Espero que les gaudiu!


Instagram

13 comentaris:

XeXu ha dit...

Mira que sona interessant tot el que expliques sobre aquest projecte, però no puc fer més que quedar-me amb el que no ens posts explicar! La meva vena tafanera s'imposa! Haurem d'esperar...

pons007 ha dit...

caram la Klaudia! 18 anys i ja es blogger! jo fins als 21 no vaig començar :P

joan gasull ha dit...

ara mateix ets com l'escuma....sempre pujant, felicitats per tot, vaig a veure les fotos, sobretot m'interessa Tallin.....el tinc a l'agenda per quan es pugui.

kira permanyer ha dit...

aquest post es per posar-nos les dents llargues d'enveja... estic segura perquè amb mi ho has acoseguit de ple! interessant, molt interessant. Abraçada.

Ferran ha dit...

XeXu, tinc una idea general de cap on m'agradaria anar, una idea general que m'agrada moltíssim i em dóna vitamines per estona. Abans, però, he de seguir treballant en un projecte que actualment porto entre mans. Només quan l'hagi acabat podré encetar un nou meló... i explicar-vos-el, naturalment :)

pont007, la Klaudia és súper joveneta, cert (la noia rossa a la part esquerra de la foto).

Joan, més aviat pobre, sóc, però no ho dic com a queixa: disfruto amb el què faig i de moment tiro endavant sense patiments. Saps allò de virgencita virgencita? doncs això mateix ;) Tallinn és realment genial. Si puc donar-te alguna info abans d'anar-hi, quan sigui que hi vagis, no dubtis a preguntar-me!

Kira, no és la meva intenció, ho prometo... però entenc l'efecte, hihi ;) Una abraçada!

Edurne ha dit...

Las fotos, una pasada de preciosas, eso hace que se me ponga el colmillo super largo!

YA veo que estás enredadísimo en proyectos que te hacen estar vivo e ilusionado!
Me alegro muchísmo, Ferran!

Yo estoy medio ausente también, la vida se me ha complicado bastante, ya te contaré cuando pueda.

Mientras tanmto, disfruta de todo lo que tienes entre manos!

ZORIONAK!
Eta muxutxuak ta moltes abraçadas!
;)

Elfreelang ha dit...

quants projectes! ets molt internacional Ferran ....engrescadora estada bàltica ( jo és que em tenen el cor robat des que van organitzar la seva via .....) en qun tingui una mica mes temsp em passejaré per les fotos i els articles ( encara que amb el meu anglès .....)

fra miquel ha dit...

Molt interessant aquest viatge i la relació entre blocaires d'aquesta regió Bàltica.
Fa una mica d'envegeta he he
De moment he vist les fotos. A veure si de mica en mica puc anar-me mirant els teus articles.
Una abraçada

Ferran ha dit...

Edurne, ahora te envío un mail, hace mucho que no nos hemos dicho nada y esto no puede ser! Muxuak, preciosa.

Elfree, ha estat un viatge fabulós, trigaré a oblidar-lo si és que l'oblido! Els articles potser et costin una mica, no ho sé, però les fotos segur que les podràs disfrutar, quan tinguis una estoneta. Molts records, maca!

Fra Miquel, benvingut i t'enllaço. Conec el teu nom però fins que no vaig llegir sobre aquesta passejada que has organitzat (molt bona!), no t'he seguit. Em corregeixo ara mateix! Una abraçada,

rits ha dit...

Un gran viatge i experiència!!! me n'alegro moltíssim. No m'estranya que sigui un super bocí!!

I endavant amb els nous projectes!

De les fotos, m'han agradat totes, em quedo amb l'espectacular església de Hèlsinki. Per cert, hi ha un blog de coses boniques (així els dic a una categoria de blogs de dones que fan coses boniques i que sembla que tot sigui super maco) que m'agrada molt: cosas que pasan en Helsinki.

El porquet ha dit...

Ets un cul inquiet! No pares, i de tot, en saps treure punta, projectes i noves idees de futur. M'encanta!

Joana ha dit...

Ferran, tenir nous projectes és una injecció d'energia :)
Molt maques les fotos. Quan poguem ens agradari fer Copenague,Estocolm. Helsinki, Tallin i Moscú...de moment un somni però amb el temps anirem fent guardiola.
Una abraçada ben gran!

Ferran ha dit...

Rits, aquella església és segurament també el què més em va cridar l'atenció de la ciutat. De fet, a Hèlsinki hi vam estar a penes 24 hores, un vist i no vist, així que no vaig fer-me una idea massa exacta de la ciutat. Però sí, aquesta església és molt curiosa!

Porquet, no paro, és ben veritat i també ho és que m'encanta no descansar gaire, hehe :-)

Joana, molt ben fet: fer guardiola per viatjar és del millor que hi ha! Tan de bo pugueu fer aquest viatge ben aviat! Una abraçada també per vosaltres, maca; molts i molts records!