Excursió a Osona

Cada dia me'n vaig a dormir més independentista que la nit anterior i no, esclar, els "arguments" d'avui de Rajoy, de Rubalcaba i Rosa Díez, la Consti, la caspa i la ceguesa que han omplert el Congreso, no m'han mogut un sol milímetre en direcció contrària. No puc esperar que hi hagi una pròxima ocasió de sortir al carrer per cridar ben fort allò de "In, inde, independència", i continuar empenyent els nostres representants al Parlament cap a un irrenunciable #9N2014 de consulta o plebiscitàries.

Mentrestant, per desintoxicar-me de tanta estupidesa mesetària com m'he empassat avui, me'n vaig d'excursió a Vic, que fa dies que no hi baixo. M'hi acompanyeu? ♥



https://twitter.com/FerranWieAdria

9 comentaris:

Carme ha dit...

Cada dia més, Ferran... Però jo em sembla que sobreixiré... Si seguim així gaire temps... :)

rits ha dit...

Com està dient l'Alfred Bosch ara mateix, "això no s'atura i ens hem de concentrar en les urnes".
Ais, Ferran... tan debó.

kweilan ha dit...

No m'estranya que te'n vagis d'excursió.
Una abraçada!!!

Alyebard ha dit...

Rodó!

"viurem mantenint viva
la flama a traves del temps
la flama de tot un poble en moviment"

Carme ha dit...

Que vagi molt bé per Vic!!!

Vic,un bon lloc per passejar...

XeXu ha dit...

Potser som una mica injustos, ja dic que ens costa molt entendre que no vegin els nostres arguments com a normals, però és que ells tenen la seva veritat i n'estan convençuts, i nosaltres tenim la nostra. No coincideixen, però les dues són veritats per aquells que les pensen. El que passa és que nosaltres la portarem a terme, i per més que pensin, ells no podran impedir-ho. Com diu sempre en Junqueras, España ha dit que no a molts països que avui dia són independents. Això no ho canviarà cap paper que té quatre dies de vigència, com aquell qui diu.

Elfreelang ha dit...

no sé si encara estàs per Osona ....cada dia més i més raons per voler votar, per voler marxar, per voler ser mestressa del meu, nostre destí

Javier Arnott Álvarez ha dit...

I això que ho vius de forma distant, aquí resulta esgotador. Aprofito per felicitar-te Sant Jordi.

Ferran ha dit...

Carme, vols dir que ens cap tant independentisme "entre pecho y espalda", que diuen en castellà? votem com abans millor i passem de pantalla, que això comença a fer-se llarguet! (per cert, això de la passejada per Vic és virtual, eh? ho dic pel vídeo, que es va gravar a Vic, hehe)

Rits, això no s'atura, i tant que no!

kweilan, és lògic, oi? amb aquesta festassa que hi tenen muntada, a veure qui és el maco que se la vol perdre, hehe... Una abraçada i molts records, maca!

Alyebard, la llum a les seves cares, i el que canten, no pot ser més il.lusionant :)

XeXu, estic molt d'acord amb el que dius. Al final, els papers són papers i els escriuren els homes. Els catalans estem escrivint els nostres!

Elfree, ep, que això d'Osona era una forma de parlar, eh? ho deia perque el vídeo el van fer a Vic. Jo continuo a Berlin, hehe... Sí a votar, a marxar i a ser les mestresses i "mestressos" del nostre destí, absolutament!

Javier, ho sé. Sovint agraeixo la distància, tot i que alhora em falten la família i els amics. No es pot tenir tot! Que sigui també per tu una bonica Diada de Sant Jordi, maco!