El temps vola. Du temps...

Perquè és cap de setmana, sí, i perquè temps era temps, a ca l'In Varietate Concordia, el cap de setmana era temps de música. I perquè aquest tema en concret m'agrada molt, i quan m'hi poso no puc parar d'escoltar-lo. Potser perquè el francès té un no sé què...

Passeu uns dies ben bonics. Ah, i... hola, primavera! ♥



Lyrics / Lletra

Du temps, du temps, du temps, Il te faut du temps, du temps, du temps, non non non
Suppose que je te dise, l'amour en est la cause, que nos chemins de vie, parfois nous superposent
C'est le mien, j'y m'en fous, mon chagrin, c'est tout, l'antidote au pire, l'anti "pas mourir"
Moi je veux vivre, aller haut, pourvoir me dire que c'est beau, mais pas du temps, du temps, du temps, il te faut du temps, du temps, du temps, non non non
Suppose que je te dise, au fond de moi sommeille, un continent de vie, de tes monts et merveilles
C'est le mien mais vous mon destin s'enroule autour de tes reins amour je sens bien
Moi je veux vivre, aller haut, pourvoir me dire que c'est beau, mais pas du temps, du temps, du temps, il te faut du temps, du temps, du temps, non non non
Moi je veux vivre, aller haut, pourvoir me dire que c'est beau, mais pas du temps, du temps, du temps, il te faut du temps, du temps, du temps, non non non

7 comentaris:

Anònim ha dit...

què és aquest blog que després de tants dies se sent soroll? Ah! es blog de l'home aquell que penja fotos de Berlin amb 2 quilòmetres de text a sota a l'instagram!

sa lluna ha dit...

Bona manera de començar un cap de setmana!! És cert, el francès té un no sé què ...

La primavera? Per aquí encara no té color!!
Aferradetes i bon dia!

Sergi ha dit...

No la conec la cançó, i ara no la puc escoltar des de la feina! Quina dèria tots a penjar vídeos, em feu boicot!

Elfreelang ha dit...

gràcies Ferran! que tinguis un bon dia i una bona primavera

Carme Rosanas ha dit...

És una excepció, avui dia posar cançons en francès... tan que m'agrada a mi!

Gràcies, és maca!

Això del temps és un mal molt actual... espero que el teu poc temps et doni algun respir de tant en tant.

rits ha dit...

Una cançó molt teva!!!!! benvinguda primavera que ens porta notícies teves.

A mi tb m'agrada molt el francès, xò mai he acabat de posar-m'hi. Ara, rebo classes particulars, hihihi, i m'encanta. Té una dolçor especial.

Ferran Porta ha dit...

pons007 haha!! Justa la fusta, aquest home, el dels textos illegibles a Instagram, haha!

sa lluna, aquí tampoc no gaire, no et pensis. Però somriguem, que tot i que no la veiem, la tenim a la cantonada ♥ Una abraçada, maca!

XeXu, jo ho faig amb la millor de les intencions, hehe, per tenir-vos distrets (i, a més, sàpigues que quan parlo de l'època dels vídeos de cap de setmana, en qui més penso és en tu, que sempre comentaves el tema :))

Elfree moltes gràcies, maca. Molta llum també per a tu, aquesta primavera!

Carme, me'n dóna, algún em dona, sí, i en tot cas la veritat no em queixo gens: vaig a tope però disfruto molt el què faig. I també saludar-vos, ni que sigui només de tant en tant :)

Rits, guapa! Ja sé que estic molt missing. Em sap greu, no és "passotisme", és una època realment 100% a tope. En quant puguem, ens posem al dia que ens hem d'explicar moltes coses :) Un petonàs!!