Podria escriure...

... sobre el psicòpata que divendres aterra a la Casa Blanca, si no és que hi ha un miracle, o sobre els altres psicòpates que governen por ahi. O sobre els marcians que els aplaudeixen.

Podria fer-ho sobre els psicòpates d'Alternative für Deutschland (AfD), que no aterraran a la cancelleria al setembre (m'aposto no un ni dos, sinó un exèrcit de gallifantes), que han fet bona Merkel a cop de discursos goebbelians, com Höcke abans d'ahir a Dresden.

Però...

... no ho faré. En lloc d'això escoltaré Lost on you fins que em rebentin les orelles (tot i que he consultat a mi médico o farmacéutico i m'ha recomanat que miri d'evitar aquest extrem). No farà que el món (em) resulti més senzill d'entendre, sospito, però posats a no entendre massa res, molt millor fer-ho lost on you.

6 comentaris:

Sergi ha dit...

Doncs no escoltis Ràdio Flaixbac, perquè arribaràs a aquest extrem i a molt més. L'han punxada fins la sacietat. Però està bé la cançoneta, sona bé. Tot i que si he de triar una cançó de la seva mateixa lleva radiofònica, em quedaria amb 'Come' de la Jain, o el que és el mateix, la cançó de l'anunci del Corte Inglés d'abans de nadal.

Ho veus? Parlar de música sempre serà millor que de psicòpates. Que no pari... Com si es tractés de l'orquestra del Titànic.

Elfreelang ha dit...

millor escoltar música que no als qui a trumpades i trompicons ens faran anar encara més enrere......millor sentir música per descomptat

Mireia ha dit...

Vergonyós, coneixia la cançó i no sabia ni com es deia. Però millor això que parlar de coses lletges!

Garbí24 ha dit...

arribar-hi hi ha arribat....però més soroll han fet totes les dones que s'han manifestat en contra seva.
No sé si serem capaços d'aguantar aquest paio quatre anys

Anònim ha dit...

Que també passen coses bones en el mon! No tot són polítics de merda. Mira Pons's blog, porto molts mesos sense parlar de política, i mira lo feliços que som tots allà :D

Ferran Porta ha dit...

I tant, XeXu, música forever i psychos fuera fuera! Aquesta de Come, així a bote pronto, no sé quina és: ara passo per can YouTube...

Sí, Elfreelang, més val perque quin panorama, horror :(

Mireia, mooolt millor, que la lletjor fa molta mandra!

Joan, jo tampoc no ho veig clar. De fet, el que més angoixant em sembla que l'"era Trump" és el dia a dia; cada cop que obre la boca tinc esgarrifançes.

pons007, tens tanta raó!! Últimament em costa recordar-ho però m'hi esforçaré, coi. Fuera fuera les forces del mal!